آموزش کراتین در بابل | 100% کاربردی و مناسب بازار کار

آموزش کراتین در بابل توسط بهترین مربیان فنی حرفه ای در آکادمی مراقبت و زیبایی یلدا پارسیان برگزار می شود. این کلاس شامل صفر تا 100 آموزش کراتین و صاف کردن مو می شود. با شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید ضمن دریافت مدرک فنی حرفه‌ای در همین زمینه و به صورت تخصصی و حرفه ای و با درآمدی بالا مشغول به کار شوید.

با شرکت در دوره آموزش کراتین در بابل می‌توانید تمامی روش‌ های درمانی و صافی مو را یاد بگیرید. جدای از آن به واسطه ی آموزش آرایشگری در بابل و دریافت مدرک بین المللی به شهرت شما در آینده ی کاریتان افزوده خواهد شد.

اگر شما نیز از آن دسته بانوانی هستید که به این رشته از آرایشگری علاقه مند می باشید و مایلید دوره آموزش کراتین را به طور کامل و حرفه ای پشت سر بگذارید و در این لاین وارد بازار کار شوید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید:

کراتین مو

کراتین در واقع پروتئین اساسی موجود در مو است که باعث درخشش و صافی دائمی مو می شود. کراتین کردن مو یکی از روش های مناسب برای صاف کردن موهای فر و وز و جایگزین اتوکشی مو است. هدف از کراتینه کردن موها، بازسازی یا بازیابی ناحیه‌های آسیب دیده مو با ماده‌ای است که مو از آن ماده ساخته می‌شود.

با بالا رفتن سن و استفاده مداوم از ماده‌های شیمیایی مقدار کراتین مو در فرد بسیار کم‌تر از قبل می‌شود. کراتینه کردن مو به راحتی پروتئین از دست رفته را به مو برمی گرداند. اضافه کردن یک لایه از کراتین که خود نوعی پروتئین مفید محسوب می‌شود، باعث مستحکم شدن مو‌ها و از بین بردن بی نظمی و شلوغی در مو‌ها می‌شود و همچنین کراتین برای مو باعث می‌شود راحت‌تر از قبل با موهایتان کار کنید.

انواع کراتین مو

اگر بخواهیم کراتین را از لحاظ کاربرد دسته بندی کنیم به ترتیبی است که در ادامه به آن اشاره می کنی

  1. صاف کردن موها
  2. درمان کننده مو
  3. از بین برنده وزی موها

فواید کراتین برای مو ها

برخی از فواید کراتین عبارت است از:

  1. نرم، صاف و ابریشمی شدن موها
  2. تاثیرگذاری بر ضخامت و صاف تر دیده شدن موها
  3. مو ها از نظر ظاهری درخشان تر و محکم تر به نظر می رسند
  4. موها را منظم کرده و سبب می شود تا شانه و مرتب کردن موها راحت تر انجام شود
  5. شکاف پروتئین موجود در رشته های مو را پر کرده و به سلامت بیش تر آن کمک می کند.

همه این موارد دست به دست هم می دهند تا بانوان هر چه بیشتر برای کراتین کردن موهایشان ترغیب شوند. از این رو این لاین یکی از پردرآمدترین لاین های تخصصی آرایشگری محسوب می شود. در نتیجه اگر شما نیز می خواهید به صورت حرفه ای و تخصصی در لاین کراتین مو فعالیت کنید و درآمد بالایی داشته باشید، برای گذراندن دوره آموزش کراتین می توانید بهترین مراکز آموزش کراتین در بابل را انتخاب کنید. در نهایت شما بسیار آسان با دریافت مدرک فنی حرفه‌ای در همین زمینه به صورت تخصصی و حرفه ای و با درآمدی بالا مشغول به کار می شوید.

هزینه کراتین مو

عوامل متعددی بر هزینه کراتینه مو بانوان موثر هستند که در زیر این عوامل را نام می بریم:

  • هر چقدر موهای مراجعه کننده بلندتر باشد باید هزینه بیشتری برای مواد کراتینه مو بپردازد و چون این کار بیشتر طول خواهد کشید،شما به عنوان آرایشگر قیمت کراتینه مو بالاتری به شما اعلام خواهید کرد.
  • نوع مواد مصرفی یکی دیگر از عوامل مهمی است که بر هزینه کراتین مو تاثیر می گذارد.
  • موقعیت مکانی که سالن در آنجا واقع شده است شهرت مهارت و سابقه کار آرایشگر نیز از فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه کراتین مو می باشد.
  • استفاده از هرکدام از روش های کراتین؛ وابسته به خواسته مراجعه کننده یا مشتری، جنس موهایشان و میزان آسیبی که موها دارد نیز بر هزینه ی نهایی کراتین مو تاثیر می گذارند.

با توجه به همه این موارد را فراموش نکنید که خیلی مهم است که شما به عنوان یک آرایشگر تخصصی و حرفه ای در زمینه کراتین، در کدام آموزشگاه، با چه سطح آموزشی، توسط کدام اساتید و … آموزش دیده اید.

پس همواره فراموش نکنید که بهترین مرکز را برای گذراندن دوره آموزش کراتین انتخاب کنید. برای مثال با گذراندن دوره های آموزش کراتین در بابل ضمن دریافت مدرک فنی حرفه‌ای در همین زمینه به صورت تخصصی و حرفه ای و با درآمدی بالا مشغول به کار شوید.

مراحل آموزش کراتین مو

در دوره های آموزش کراتین در بابل ، مراحلآموزش کراتین مو موبه شرح زیر می باشد:

  1. در ابتدای آموزش کراتین مو هنرجو با انواع موها و ساختارهای آن ها آشنا می شود.
  2. سپس مربی به معرفی انواع روش های صاف کردن مو می پردازد.
  3. در این مرحله، انواع برندهای مختلف مورد استفاده در صاف کردن مو را آموزش می بینید.
  4. در مرحله چهارم، انواع روش های صافی و احیای مو را یاد می گیرید.
  5. در نهایت با کمک مربی، تمرین عملی روش های مختلف صافی و احیا را روی مدل انجام می دهید.

سرفصل های دوره آموزش کراتین

تمامی سرفصل های دوره آموزش کراتین بدین ترتیب می باشد:

  • شناخت انواع مو و روش های صافی و احیا مو
  • مراقبت مو قبل و بعد از کار با مواد
  • آموزش ویتامینه و کراتینه مو
  • آموزش بوتاکس مو
  • کار با دستگاه ماکرومیست، نانو استیم
  • آموزش ریباندینگ مو
  • آموزش نانوگلوبال مو
  • آموزش پروتئین تراپی و پلکس تراپی
  • آموزش خاویار تراپی و اوزون تراپی مو

ابزارهای مورد نیاز دوره آموزش کراتین

ابزار مورد نیاز دوره کراتین مو شامل: اتوی موی مخصوص صافی مو، سشوار، مواد مخصوص کراتینه مو حوله و پیش بند یک بار مصرف، ماسک موی مخصوص، روغن آرگان و شامپوی بدون سولفات می شود.

آموزش کراتین در بابل

آموزش کراتین دربابل توسط بهترین مربیان فنی حرفه ای برگزار می شود. در این دوره آموزشی شما صفر تا صد کراتینه کردن مو را به صورت حرفه ای آموزش می بینید. با شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید مهارت‌های متنوعی در زمینه کراتین مو بدست آورید. همچنین پس از دریافت مدرک فنی حرفه‌ای می‌توانید در زمینه کاری مورد علاقه‌تان مشغول به کار شویدو درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

از دلایل اصلی که دوره آموزش کراتین در بابل را به شما پیشنهاد می کنیم موارد زیر می باشد:

  • تمرین و تکرار روی سر مدل زنده
  • رعایت نظافت و پاکیزگی محیط آموزش
  • حسن خلق مربیان و اساتید
  • ارائه مشاوره و خدمات توسط مربیان حتی بعد از ورود شما به بازارکار
  • ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی
  • و…

آکادمی مراقبت و زیبایی یلدا پارسیان

آکادمی مراقبت و زیبایی یلدا پارسیان با برگزاری صفر تا 100 دوره های آموزش کراتین در بابل در سطوح مبتدی و حرفه ای، از بهترین و معتبرترین مراکز آموزش کراتین استان مازندران می باشد. هنرجویان از تمامی نقاط کشور می توانند بعد از گذراندن کلاس آرایشگری با دریافت مدرک رسمی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای در بازارکار و هرچه حرفه‌ای تر شدن گام بردارند.

تماس با ما

علاقمندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره زیر تماس بگیرند.

09112133977

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *