آموزش آرایشگری در بابل | 100% کاربردی و مناسب بازار کار

آموزش آرایشگری در بابل | 100% کاربردی و مناسب بازار کار


آکادمی مراقبت و زیبایی یلدا پارسیان با برگزاری صفر تا 100 دوره های آموزش آرایشگری در سطوح مبتدی و حرفه ای، لقب بهترین آموزشگاه آموزش آرایشگری در بابل و استان مازندران را گرفته است. هنرجویان از تمامی نقاط کشور می توانند بعد از گذراندن کلاس آرایشگری با دریافت مدرک رسمی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای در بازارکار و هرچه حرفه‌ای تر شدن گام بردارند. شما با گذراندن دوره های آموزش آرایشگری در بابل، در تمامی لاین ها از جمله: آموزش میکاپ، آموزش شینیون، کار با مواد و آموزش رنگ و لایت، آموزش پاکسازی و جوانسازی پوست، آموزش کراتین مو و… به طور تخصصی مهارت کسب کرده و بدین ترتیب درآمد بالاتری نیز داشته باشید.

این روزها اکثر بانوان به دلایل مختلفی به شغل آرایشگری روی می آورند. یک عده ممکن است به این دلیل که، تغییری در زندگیشان ایجاد شود، آن را انتخاب می کنند. عده ای دیگر شاید مایلند با این شغل خودشان را به چالش بکشند. خیلی از بانوان هم به علت درآمد مناسبی که این شغل دارد آن را انتخاب می کنند. روی هم رفته در حال حاضر با توجه به بازار کار عالی و درآمد خوب، در لاین های مختلف آرایشگری، خیلی از بانوان مایل هستند تا مهارت آرایشگری را بیاموزند.

آیا شما نیز از آن دسته بانوان هستید که مایلید شغل آرایشگری را انتخاب کنید؟ آیا می خواهید در بهترین آموزشگاه آرایشگری با به روز ترین آموزش، دوره آموزشیتان را به صورت حرفه ای پشت سر بگذارید و به واسطه ی آن صفر تا صد آرایشگری را بیاموزید؟ تنها کافیست با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

آموزش آرایشگری

آرایشگری در واقع یک نوع هنر است که به هرچه زیباتر جلوه دادن ظاهر افراد اعم از پوست، مو، ناخن و… کمک می کند. آرایش هم به معنای اضافه کردن، می باشد. با آموزش آرایشگری افراد می آموزند که چگونه ظاهر مراجعه کننده را زیبا تر جلوه دهند. حال این زیباسازی می تواند با کوتاه کردن، مدل دادن، رنگ کردن موها، آرایش صورت، پاکسازی پوست، طراحی ناخن ها و… صورت بگیرد. تمامی این مهارت را نیز می توان در بهترین آموزشگاه آرایشگری آموزش دید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه

قطعا کیفیت بالای دوره های آموزشی یک آموزشگاه آرایشگری زنانه ی حرفه ای، بر میزان موفقیت و درآمد نهایی شما تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین در نظر داشته باشید که بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه را انتخاب کنید.

ویژگی های اساسی و اصلی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه نیز شامل موارد زیر می باشد:

1- اعطای مدرک فنی حرفه ای معتبر و بین المللی

از اصلی ترین ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای این مسئله می باشد که حتما تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت کند.در این صورت مدرک ارائه شده توسط این آموزشگاه نزد سایر مراکز آموزشی و آرایشگاه ها نیز اعتبار خواهد داشت. فراموش نکنید که همین ویژگی باعث می شود هنرجویان با خیلی راحت در آموزشگاه ثبت نام کنند و مطمئن باشند که در آینده می توانند مدرک خود را در موسسات و سالن های معتبر ارائه دهند.

2- برنامه آموزشی دقیق

ویژگی مهم دیگر یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای این مسئله می باشد که از یک برنامه آموزشی دقیق و منطبق با نیازهای روز جامعه، پیروی کند. لازم به ذکر است که برای تنظیم چنین برنامه آموزشی باید سرفصل های آموزشی خود را با استاندارهای موجود تطبیق داد. این استانداردها از سوی سازمان فنی و حرفه ای تعیین می‌شوند. توجه داشته باشید که اگر سرفصل های آموزشی یک آموزشگاه مطابق با استانداردهای تعیین شده نباشد، احتمال موفقیت هنرجویان در آزمون هماهنگ سازمان فنی و حرفه ای و همچنین موفقیت در بازار کار حرفه ای کاهش می یابد.

3- فرصت دادن به منظور تمرین و تکرار برای هنرجو

برای این که یک آرایشگر حرفه ای بشوید، دیدن و شنیدن کافی نیست. تنها تمرین و تکرار است که باعث می شود شما به عنوان یک هنرجو بتوانید، آموخته های خود را محک بزنید و ایرادات خود را برطرف کنید. درنتیجه هنرجو باید به طور عملی روی مانکن ها و مدل های واقعی تمرین کند تا کاملا به تمام تکنیک ها و اصول کا و رشته ی مدنظر مسلط شود. فراموش نکنید که در دوره آموزشی فرصتی در اختیار هنرجو قرار داده شود تا بتواند زیر نظر استاد تمرین کرده و اشکالات خود را برطرف نماید.

4- متشکل از مربیان کاربلد و حرفه ای

شک نکنید یکی از ویژگی های بارز آموزشگاه آرایشگری حرفه ای، جذب و به کارگیری اساتیدحرفه ای در زمینه های مختلف زیبایی از جمله آموزش لیفت ابرو، آموزش پاکسازی صورت، آموزش کوتاهی مو و .. می باشد. جدا از اینکه یک مدرس حرفه ای باید در زمینه تدریس خود به اندازه کافی تجربه و مهارت داشته باشد، باید بتواند مطالب و نکات آموزشی را نیز به بهترین شکل به هنرجو انتقال دهند.

5- رعایت بهداشت

رعایت بهداشتی فردی و محیطی هم باید یکی از سرفصل های هر دوره آموزشی باشد، هم خود آموزشگاه باید این اصول را به طور کامل رعایت کند. از آن جایی که هنرجویان در دوره های آموزش آرایشگری با پوست، مو، و ناخن مدل ها سر و کار دارند، رعایت نکردن بهداشت ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای سلامتی تمام افرادی شود که در آن محیط حضور دارند.

6- مجهز بودن به ابزار و لوازم باکیفیت

در حالی که هر لحظه ابزار و لوازم آرایشی پیشرفته تری وارد بازار می شود، یک آموزشگاه حرفه ای باید تمام تجهیزات به روز را با بالا ترین کیفیت، در دوره های آموزشی خود بکار بگیرد. نحوه استفاده از آن‌ها را نیز می بایست به هنرجویان آموزش دهد، زیرا کیفیت لوازم و ابزار آرایشی بر خروجی کار تاثیر مستقیم دارد و همچنین هنرجویان باید در آموزشگاه با ابزارهای روز آشنا شوند . این گونه طرز کار آن ها را خواهند آموخت و می توانند در آینده پاسخگوی نیازهای مشتری های خودباشند.

هنرجویان با گذراندن دوره های آموزش آرایشگری در بابل شاهد خواهند بود که تمامی موارد فوق در مرکز مربوطه رعایت شده، و تمامی مراحل آموزش آرایشگری را با تجارب شیرین پشت سر خواهند گذاشت.

انواع رشته ها و لاین مختلف آرایشگری زنانه

انواع رشته های آرایشگری زنانه دارای انواع مبتدی و تخصصی هستند. رشته های آرایشگری زنانه که در آموزشگاه های آرایشگری بانوان تدریس می شوند بسیار متنوع می باشد.

اصلی ترین رشته های آرایشگری زنانه شامل موارد زیر می باشد:

1- آموزش شینیون

همان طور که می دانید به حالت دادن و بستن مو با استفاده از گیره و سنجاق سر، شینیون مو گفته می شود. لازم است بدانید که معمولا آرایشگران برای حالت دادن به مو از ابزار هایی مانند دستگاه فرکننده مو، سشوار و اتوی مو استفاده می کنند. کلاس های آموزش شینیون شامل آموزش های کامل مسائل مربوط به شینیون مو از جمله: آموزش شناخت فرم های صورت، آموزش شینیون های متناسب با فرم های صورت، آموزش کار با ابزار و لوازم شینیون، آموزش تکنیک های انجام شینیون و … می شود.

2- آموزش میکاپ

میکاپ در واقع به منظور رفع معایب احتمالی صورت و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. در هر سبک از میکاپ نیز صورت، رنگ های آرایشی با تناسب خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه دوره آموزش میکاپ یا متعادل سازی چهره، شامل: آموزش کامل شناخت انواع فرم های صورت، آموزش کانتورینگ، آموزش تکنیک های میکاپ حرفه ای، انتخاب بهترین لوازم آرایش بر اساس پوست و … می شود. هنرجو در این دوره نحوه های مختلف صورت را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام هرگونه گریم و میکاپ مطابق با نظر و سلیقه مشتری را دارند.

3- کار با مواد و آموزش رنگ و لایت

رنگ کردن مو به عنوان یکی از تکنیک های زیبایی و آراستگی موهاست و اکثر خانم ها برای تغییر و تنوع از تکنیک های مختلف رنگ کردن مو استفاده می کنند. محبوبیت و پر درآمد بودن این لاین لازم به ذکر نمی باشد. هنرجویان در دوره های آموزشی کار با مواد و آموزش رنگ و لایت، روند کامل رنگ کردن موها را آموزش می بینند . این دوره شامل آموزش مربوط به آموزش رنگ مو از جمله: شناخت انواع رنگ موها، آموزش ترکیب رنگ های مختلف، آموزش دکلره کردن مو بدون آسیب و … می شود.

4- آموزش پاکسازی و جوانسازی پوست

پاکسازی و جوانسازی پوست از مواردی است که امروزه توسط پزشکان پوست بشدت توصیه می‌شود. در نتیجه خیلی از بانوان از این لاین جذاب استقبال می کنند. کلاس های آموزشی آموزش پاکسازی و جوانسازی پوست نیز شامل آموزش آنالیز و بررسی ساختار پوست، پاکسازی انواع پوست، مراقبت های بعد از پاکسازی و استفاده از انواع ماسک ها و اسکراب و … می شود.

5- آموزش آرایش و پیرایش

در این دوره آموزشی، روند کامل مهارت های مبتدی آرایشگری جهت دریافت جواز تاسیس سالن مانن آموزش رنگ و مش، آموزش مانیکور و پدیکور، آموزش شینیون، آموزش کوتاهی مو، آموزش میکاپ، آموزش اصلاح و ابرو و آموزش پاکسازی پوست و … آموزش داده می شود. ناگفته نماند که برای یادگیری هر کدام باید آموزش های خاص خود را ببینید. جدای از آن هنرجو برای آموزش دیدن در این زمینه باید بعد از تمام شدن دوره آرایشی خود، امتحان عملی آرایش پیرایش را با موفقیت بگذراند.

6- آموزش کاشت ناخن

شاهد هستید که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند. کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد. یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد که تمامی این فنون را در دوره ی آموزشی کاشت ناخن آموزش می بینید. این دوره آموزشی با آموزش روش های مختلف جهت افزایش زیبایی و استحکام بیشتر ناخن ها ،مانند آشنایی با روش های کاشت ناخن، آشنایی با ابزارهای کاشت ناخن، آموزش کاشت ناخن پودری، آموزش ژلیش، لمینت ناخن و… همراه است.

7- آموزش پیرایش و کوتاهی زنانه

کوتاهی مو ی زنانه کاری بسیار تخصصی است که انجام آن کار هر کسی نیست. زیرا فرم صورت اشخاص متفاوت است و قاعدتا مدل موهای مختلفی وجود دارد که به فرم صورت هر فرد بیاید و متناسب با صورت آن شخص باشد. شما با گذراندن دوره آموزش آموزش پیرایش و کوتاهی زنانه تمامی فوت و فن و نکات لازم را خواهید آموخت. این دوره ی آموزشی شامل انواع سرفصل های یادگیری مربوط به آموزش حرفه ای کوتاهی مو زنانه در فرم و اندازه های مختلف می شود.

8- آموزش بافت مو

روشن است که بافت مو یکی از روش‌های سنتی و محبوب برای جمع کردن و آرایش موها است. بافت مو علاوه بر این که زیبایی خاصی دارد بسیار کاربردی هم هست و موها را به خوبی حال داده و نگه می‌دارد، از این رو این روش از آرایش مو طرفداران زیادی دارد. در دوره آموزش بافت مو روند کامل از انواع بافت موهای متفاوت، بافت کف سری، آموزش بافت مکزیکی، آموزش بافت آفریقایی، آموزش بافت فرانسوی، و… به هنرجو آموزش داده می شود.

9- آموزش آرایش دائم

آرایش دائم صورت یکی از روش های نوین و مدرن زیبایی می باشد که به کمک آن بانوان می توانند شادابی و جذاب چهره تان را ماندگار کنند. آرایش دائمی صورت شامل میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابروها و لب ها و خطوط چشم ها می شود که در همیشه جز آرایش خانم هاست. در نتیجه دوره آموزش آرایش دائم شامل طراحی و اجرای انواع روش های آرایش نیمه دائم جهت رفع نواقص و زیبا تر کردن چهره ، آموزش میکروبلیدینگ، آموزش فیبروز ابرو، آموزش هاشور ابرو، آموزش میکروشیدینگ، آموزش میکروپیگمنتیشن و … می شود.

10- آموزش کراتین مو

شاهد هستید که کراتینه مو یکی از این روش هاست که در سال های اخیر به طرز چشمگیری مورد استقبال افراد قرار گرفته است. ای روش سبب استحکام و درخشندگی موها شده و معمولاً در سالن‌های آرایشی انجام می‌شود. هنرجویان توجه داشته باشند که دوره ی فراگیری آموزش کراتین مو شامل آموزش ویتامینه و کراتینه مو به صورت حرفه ای، معرفی جدیدترین مواد و محصولات کراتین و تراپی مو، شناخت محصول و کاربرد مواد مصرفی مراقبت از مو و… می شود.

این ده لاین که در مورد آن توضیحات لازم داده شده، تنها لاین های اصلی و پردرآمد آموزش آرایشگری در بابل می باشد. در نتیجه لاین های آموزش آرایشگری در بابل بسیار گسترده تر و کامل تر می باشد.

خدمات آموزشگاه آرایشگری

برترین و اصلی ترین خدمات آموزشگاه آرایشگری عبارت است از:

  1. هنرجو در گام اول توسط مدیریت آموزشگاه مشاوره می‌شود و در لاینی که علاقه مند باشد و یا در آن زمینه ای استعداد دارد آموزش می بینید.
  2. سپس مراجعه کننده دوره آموزشی خود را در لاین مورد نظر به صورت تخصصی توسط اساتید مجرب، متخصص و دوره دیده در همان رشته به پایان می رساند.
  3. بعد از طی کردن مراحل آزمون و خطا و یادگیری کامل لاین مورد نظر آموزشگاه مدرک فنی حرفه‌ای معتبر را به هنرجو اعطا می کند، تا به راحتی در زمینه کاری مورد علاقه اش وارد بازارکار شود.

تمامی خدمات ذکر شده به انضمام خدمات منحصر بفرد دیگر در کلاس های آموزش آرایشگری در بابل به هنرجویان ارائه خواهد شد.

هزینه آموزش آرایشگری در بابل

لازم است بدانید که سازمان فنی و حرفه ای کشور، یک تعرفه برای هر دوره آرایشگری تعیین می کند و با توجه به شرایط مورد نظر این تعرفه هر سال تغییر می کند. علاوه بر آن عوا امل اساسی دیگری نیز هستند که بر هزینه آموزش آرایشگری تاثیرگذارند، این عوامل در ادامه نام برده شده اند:

  • محتوای طولانی و کیفیت نکات ذکر شده در دوره آموزشی
  • تعداد جلسات دوره آموزشی
  • مدت دوره
  • منطقه ای که آموزشگاه در آن واقع شده
  • اجاره ای بودن یا نبودن آموزشگاه
  • خصوصی یا گروهی بودن جلسات آموزشی
  • کیفیت تجهیزات تامین شده توسط آموزشگاه آرایشگری

شما علاقمندان برای مطلع شدن از هزینه آموزش آرایشگری در بابل می توانید با شماره تماس ذکر شده تماس حاصل فرمائید.

درآمد آرایشگری زنانه

طبیعتا درآمد آرایشگری زنانه به بیشتر از آرایشگری مردانه است. زیرا خدمات زیبایی و مراقبتی در خانم ها گسترده تر از آقایان است. دلیل دیگر اینکه خانم ها گرایش بیشتری نسبت به انجام کارهای زیبایی دارند.

هرگز این نکته را فراموش نکنید که سطح درآمد یک آرایشگر مبتدی، متوسطه و پیشرفته تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد و عوامل مختلفی در میزان در آمد شما نقش دارند.

میانگین درآمد آرایشگری زنانه در ایران چیزی بالغ بر ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است که قطعا در سطوح پیشرفته و به شرط ارائه خدمات با کیفیت این مقدار تغییر می کند.

آرایشگرانی که دوره ی آموزش آرایشگری در بابل را به صورت حرفه ای پشت سر گذاشته اند، پس از آن که وارد بازار کار شدند و در لاین تخصصی مانند کاشت ناخن، آرایش دائم، رنگ و لایت، کراتین یا… خدمات حرفه ای ارائه دهند مشتریان بیشتری را جذب کرده در نتیجه درآمد میلیونی تا ماهیانه 100 میلیون هم خواهند داشت.

مزایای شغل آرایشگری

آرایشگری شغلی محبوب در بین افراد محسوب می شود.چرا که آراسته و زیبا بودن برای تمامی افراد امری فطری است. مهم ترین مزیت های شغل آرایشگری شامل موارد زیر است:

  • در کنار داشتن شغل و درآمد می توانید به تفریح و برنامه های دیگر زندگی خود نیز بپردازید.
  • آرایشگر به واسطه ی شغلش به طور مستقیم با مردم سر و کار دارد،همین ویژگی باعث می شود یک روز تکراری نداشته باشید و دچار روزمرگی نشود.
  • از آنجایی که آرایشگری زنانه دارای گرایش های بسیاری است، می توانید در یک گرایش خاص تخصص و جایگاه لازم را به دست آورید و از این طریق قطعا مشتریان ثابت خود را خواهید داشت.
  • آرایشگرا می توانند در هر نقطه از جهان که دوست دارند، امرار معاش کنند.
  • تا زمانی که بخواهید مجبور به بازنشستگی نخواهید بود.

هنرجویان و علاقمندان به شغل و رشته آرایشگری پس از گذراندن دوره های آموزش آرایشگری در بابل می تواند به تمامی این مزایا دست یابند

آکادمی مراقبت و زیبایی یلدا پارسیان

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله، این که در کدام آموزشگاه آرایشگری زنانه دوره دیده اید، می تواند در آینده شغلی شما تاثیر گذار باشد. بنابراین یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای برای آموزش انتخاب کنید.

آکادمی مراقبت و زیبایی یلدا پارسیان یکی از بهترین آموزشگاه آموزش آرایشگری در بابل و استان مازندران است که توانسته با برگزاری صفر تا 100 دوره های آموزش آرایشگری نظر مثبت بسیاری از هنرجویان را به خود جلب کند و آن ها را روانه بازار کار کند.

از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه که آن را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند عبارتند از:

  1. به کارگیری مربیان و اساتید مجرب و حرفه ای
  2. ارائه مدرک معتبر و رسمی فنی و حرفه ای
  3. ارائه آموزش ها در تمامی لاین ها و سرفصل ها به صورت عملی
  4. ایجاد فرصت تمرین و تکرار برای و رفع اشکال تحت نظر مربی
  5. استفاده از بهترین و به روزترین متدهای آموزشی
  6. استفاده از تجهیزات برتر و مدل ها برای تمرین و یادگیری هرچه بیشتر هنرجو
  7. ارائه سرفصل های آموزشی بر اساس استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای
  8. امکان برقراری ارتباط با مربی بعد از پایان دوره آموزشی برای پرسیدن سوال و رفع اشکال

تماس با ما

علاقمندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره زیر تماس بگیرند.

09112133977

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *